TRÅKIG DAG, TRÅKIGT INLÄGG (TYP)

Idag har jag varit hemma och vilat mig. Fick världens huvudvärk imorse som inte ville ge sig. :( Har lite feber oxå, om våran febertermometer stämmer (det tvivlar jag på). Så min dag har inte varit särskilt intressant, har bara legat i soffan och kollat på tv. Satte på en Wallander oxå, jag gillar honom. :) Kunde inte läsa någon bok/tidning förutom IKEA-katalogen. Fick ont i huvudet av texten liksom. I IKEA-katalogen behöver man bara titta på bilderna, hihi! Enkelt och underhållande. Kom just på att jag har Franska-läxan kvar. Man ska skriva ett vykort på franska. Rätt svårt, jag har ju glömt mycket över sommarlovet. Men jag har boken att titta i! (A)

Puss o Kram


IKEAs nya katalog. Eller, den var ny för ett tag sen.. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0