SKOLFOTO - MARDRÖMMEN

Nästa vecka är det dags för skolfoto. Vågar jag komma? Alla skolfoton på mig hittills har blivit HEMSKA, förutom det när jag var 10 år.  Den här gången hade jag tänkt att förbereda mig med nya kläder och ny frisyr. Kommer säkert oxå att bli helt fel, men spelar roll? Måste ju prova. Ska färga håret lite mörkare, klippa lugg och köpa en jättefin lång t-shirt från "att." Hoppas det funkar! Måste tänka på att inte sminka mig för mycket, förra året blev himla misslyckat! För mycket ögonskugga.. Och så försökte jag få ögonen att se större ut oxå, så jag stod och övade framför spegeln i 2 dagar. Det resulterade i att jag satt och stirrade som en ödla på fotot. Ne, nu skall det bli bättring här!


Finns på Åhléns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0