GRATTIS STINA-LEE!

Är hemma hos Anna nu, jag sitter vid datorn medans hon gör läxor. Rättvist? Aah, enligt mig (A) Neee, men alltså jag skjuter altid upp läxorna och det går snabbt att göra dem för mig så jag behöver inte hålla på med dem nu. Imorgon ska vi fira Anna Banana's födelsedag! :D Hon fyller egentligen inte förrens nästa fredag, men denna redag var den enda alla kunde på. Vi ska bowla och äta på Thai Classic - Vi är deras käraste stamkunder! ;p

Nu kommer vi fram till det jag egentligen ville säga i det här inlägget - Nämligen STORA GRATTIS-BAMSEKRAMAR TILL STINA-LEE som äntligen fått sin dotter! Har följt hennes blogg länge nu och gillar den jättemycket.

Ha det bra sålänge, så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0