FIRAT ANNA BANANA

Hejhej! Kom precis hem från Jojjo, sov hos henne igår. Hela gänget firade Annas födelsedag. <3 Först träffades några hemma hos mig och vi fixade oss jättefina, sörrni! Sen drog vi ner till stan och mötte upp de andra. Jag brukar vanligtvis vara dålig på att bowla, men just då gick det minsann! (fast det kan bero på att alla brukar ta staket och jag inte, men nu gjorde jag det) 2 spärrar och 1 strike, oooh! Sedan gick vi vidare till vårat absoluta favoritställe, Thai Classic. Alla tog samma mat, Kycklingspett i jördnötssås. Mums! Vi skrattade som galningar, och flummade som vanligt. Oroade mig faktiskt för att de skulle slänga ut oss, för en familj som satt brevid oss flyttade till ett annat bord lååångt bort ifrån oss när vi höll på så pass...haha! Men man slänger ju inte ut sina stammisar, eller hur? ;) Sen stack vi till Ringmansparken, den där lekparken är förbaskat kul. Väldigt barnsligt, men kul! ;p Godisland nästa och jag har fortfarande godis kvar idag, hoho. Senare fick jag träffa Jojjos nya sötnosar, hennes syster och hon har köpt varsin ny kanin. En vit-blåögd och en holländare. Jättesöta, och jättesmå!

Om ca en halvtimme kommer K-B hit, och då ska vi köpa chips, godis och massa gott. Sen ska vi ha filmkväll. <3

(bilder från i fredags kommer kanske senare)

Ha det så länge! Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0