TJENARE...

Hej hå, nu har jag inte hört av mig på över en vecka...inte bra alls. :( Men jag har haft så mycket annat roligt för mig! Eller, mestadels läxor, läxor, läxor. Plugga till prov, quiz och läxförhör. Sen har min dator hos mamma kraschat oxå. Jag lånade syrrans dator nu, fast det var med nöd och nöppe att jag fick det. Hon hatar att låna ut sin dator till mig, haha. Varför, undrar jag? ;p Jaja, idag är det fredag: T.G.I.F!!! som engelskalärarna säger (thank god it's friday). En enda lektion efter lunch, och det var just engelska. Jag och mina närmaste vänner spelade ett jätteskojigt spel som fick tiden att rusa iväg! Det gick ut på att beskriva på engelska så bra som möjigt för att samla poäng. Sen har jag hunnit att åka till Stockholm. Första kvällen åt vi på resturang och bara slappade på hotellrummet. Nästa dag åkte vi in till centrum för en shoppingrunda. Vi hann tyvärr inte till mina favoritställen, Gamla stan och Södermalm! <3



Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0