MUSIKAL IKVÄLL <3

Idag hade vi halvdag i skolan! Wiiihuuu, så nu har jag varit hemma sen halv ett typ. SÅ SKÖNT! Kollade nyss igenom min "GLAMOUR", ska läsa den lite nogrannare senare.

Ikväll ska jag ner och kolla på när Mili dansar musikal. <3 Det bästa är att min gamla klasskompis Grace är där, och jag har verkligen inte sett henne på jättelänge så det ska bli kul att få träffa henne igen! <3 Själv så slutade jag ju dansa Jazz den här terminen för att tiden inte räckte till. Men jag ska minsann ta och börja igen nästa termin! Jag saknar det! Istället för att dansa där så dansar jag här hemma som en hottentott. När jag dansade Jazz förekom inte sånt, haha. Fast jag tycker faktiskt att dansläraren kan välja lite bättre musik, för jag blir så less på den hon har. Sånhär tråkig musik med lite dunk-dunk i e inge kul. :( Jag skulle ha valt lite poppig rock eller indie rock att hoppa runt till! Eller ännu bättre, electronic! Typ Space Cowboy! ;D Fast det kanske inte passar till dansstilen, haha. Vem vet? ;P

Just det, jag måste bara berätta nåt som hände när jag gick hem från skolan idag! När jag svängde ner på grusvägen längs ån och gick en bit så satt det 2 gubbar där. När jag gick förbi så sa en av dem "Du är en mycket fin vacker tjej.." med lite arabisk brytning. "Tack." svarade jag, och han bah "Varsegod". Hahahaha, lite skojj faktiskt att få såna komplimanger, men inte från gubbar...!




Nu när det är så här kallt ute (har ingenting emot det) så tänkte jag slänga in en bild från Ungern.


Längtar dit, de har typ 25 grader där fortfarande! <3

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0