MOBILER!

Godmorgon! Eller rättare sagt, Goddag. Men för mig är det morgon. ;P Åt nyss en jättesmarrig brunch med bacon och ägg! Inte det nyttigaste kanske, men gott är det.

Hehe, igår när pappa och jag handlat så stod det en 3-försäljare vid utgången. Det första han sa var:
-"HEJ CHEFEN!" till pappa, haha. Sen frågade han:
-"Är ni ett par?" HAHAHA, alla tror att jag är pappas flickvän eller nåt, ser jag så mycket äldre ut? xD
Pappa bah: "Nej, det här är min dotter."
-"Oj! Vilken ung pappa." Hahaha, än en gång, hur gammal trodde han jag var egentligen? :P
Sen började han fråga om hur mycket jag messar och ringer och sånt och föreslog den där mobilen som alla har. Alltså, många av mina kompisar har den och jag vill gärna inte ha en likadan. Sån e jag, hihi. Jag vill gärna ha en W995. <3 Bra kamera, mycket plats för musik, bilder och allt annat som jag vill ha.

Aja, nu skall jag duscha och sen hitta på något att göra idag. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0