HÖSTLOV

Nu är det höstlov och jag kan klämma in ett litet inlägg, hihi. Har varit alldeles för upptagen med skolan på sistone att jag knappt kommit ihåg att jag har en blogg! 8:an är ju det jobbigaste året säger de, när man ska förbereda sig för 9:an. Det känns iallafall så nu! Nu är nästan lovet slut, men jag kan slänga in lite bilder från igår och idag :) Då fikade jag med Issa på Smak för att sedan ta bussen till henne och sova där. Jag tror ärligt talat att det var något med deras latte, för både Issa och jag låg deckade hela kvällen för att vi mådde så illa.. Usch :S
Vi kollade på Beck och jag tycker fortfarande att Wallander äger ut honom, och vi bakade kärleksmums oxå. Världens godaste recept har jag! Vi hade fullt upp då att hitta en form som passade, och till sist hittade vi en som var okej men då fick kakan stå i ugnen i 40 min istället för 15. ;P



Issas kissemiss, Spinnie och hennes marsvin Tusse <3







Jag köpte oxå världens skönaste och gulligaste tofflor idag. Älskar dem!


Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0