EN DAG PÅ STAN

Jag har inte skrivit något här på jättelänge! Fy på mig...

Jag har bara så mycket annat för mig, sörrni. :)
Idag var jag på stan med Jojjo och K-B, och tillsammans köpte vi en present till våran kompis som råkat ut för en hemsk cykelolycka häromdagen. Krya på dig gumman!  Sen fikade vi lite och K-B visade två av sina låtar för oss. De var bra, och Jojjo och jag kom med massor av synpunkter. Jag till exempel, skrev en refräng till en av låtarna (Jojjo hjälpte med sista raden, kunde inte komma på något bra som rimmade på "not") 
Just nu sitter jag härinne vid datorn för att det är alldeles för varmt att vistas utomhus. Tråkigt egentligen...






Just det, ville bara nämna detta:

R.I.P Michael Joseph Jackson, 1958-2009 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0