GAMLA RÄKOR


Ja.. Idag var det friluftsdag i skolan. Enligt mig kunde de faktiskt valt en bättre dag, för jag hade helst velat slippa att frysa så mycket att jag fick blå läppar. Jag huttrade som en galning! Men men, nu valde de den här onsdagen och vi var på Ekängens friidrottsarena. Jag valde att stöta kula eftersom jag springer lika snabbt som en snigel tar sig fram (det är min åsikt iallafall).  Jag kom på delad tredjeplats, yey! :)

De testade  högtalarna:
"Testar, 1 2, etta tvåa!"
Emma: Är det här någon slags bingo eller nåt?


Jag vägrade att äta detta! Antar att du förstår varför.


Efter att vi slutat när jag, Jojjo och Emma satt på busshållsplatsen och väntade blev vi jätteflummiga! 

Jag: Nu kommer min väska att stinka gamla räkor i all evighet!
En i min klass: Varför har du ruttna räkor i din väska?!
-Det var min lunch!
-Letar du typ mat i soptunnor eller nåt? :O

Sen började de samtala om att jag bodde i soptunnor. Haha, inte sant..!
Senare kom de in på ett samtalsämne om Stalin.

Emma: Vem var Stalin egentligen?
Jag: Var inte det han den där ryska...praktikanten, tänkte jag säga.
Eller nej, inte praktikant! DIKTATOR heter det ju!

Såklart tyckte alla att det var extremt kul.  Hahaha!






Kommentarer
Postat av: jojjo

du glömde, BINGO!!! xD

Och BOWLING!`^^

och "jag har ont i mina skor"

och allt annat! xD

<3<3<3<3

2009-06-03 @ 20:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0