TÅRTA!

Hejsansvejsan! Inatt sov jag med några av mina bästa kompisar. Vi hade förstås jättekul och flummade runt som vanligt! Vi åt tårta (kvällens höjdpunkt) och kollade på film. Först kollade vi på "Bröllopsduellen", och efter dem filmen höll 2 av oss redan på att planera sina egna bröllop. Efter det gick vi ut ett tag, det var ärligt talat INTE TREVLIGT.  Vi försökte sedan sova. Och det gick ju inte så bra, så vi kollade på "Love Guru". Jag rekommenderar den till alla som inte sett den! På en skala på 1-10 får den 9½!  En alldeles underbar film om jag får säga det själv! Fast såklart, jag har ju en något annorlunda humor..

Alldeles snart ska jag slita mig från datorn (buhu!) och cykla till Vilsta och spela kubb! Jag uppdaterar med bilder senare, får vi hoppas..

Kram!

Mitt fina konstverk! (har ingenting med inlägget att göra, men jag var bara tvungen att lägga ut den!)





 UPDATE:

Här spelar jag inte kubb precis... Menmen, det är en bild från kvällen iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0