INTE SÅ KUL

På grund av friluftsdagen igår när man fick sitta ute hela dagen i kylan, så har jag fått feber. Och därför, var jag tvungen att sitta hemma idag. Inte så kul, med tanke på att jag missar elevens val.  Vi har det idag och imorgon, hoppas jag kan komma imorgon iallafall!  
Just nu lyssnar jag på "Doktor Kärlek" med Ratata, jag tror minsann att det är den skönaste låten som skrivits. :)           Det är pappa som fått mig att lyssna på så bra musik, eftersom han är ett riktigt Ratata-fan.

Jag har inte så mycket kul att skriva om idag, så jag  lägger ut en bild på min lilla Björn!
Sötaste kissemissen.

Kommentarer
Postat av: nattis som saknar gabbi

fin blogg du har !

Saknar dig, <33

2009-06-04 @ 18:08:31
URL: http://nnaathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0