HÖHÖ

Jag kom nyss på att jag kanske skulle ha tagit lite bilder från midsommar. Höhö, nu är det ju så att alla roliga bilder finns på en annan kamera som jag inte äger. Otur! Men jaja, jag firade iallafall midsommar ute på landet med släkten, och det var mysigt! När vi kom dit var det jättefint väder, som senare skulle ändra sig efter några timmar. Vid 4 började det regna och åska. Det är vad jag kallar en typisk svensk midsommardag!
Jag måste bara tillägga att kameran jag snackade om nyss var den roligaste jag träffat på! Det fanns en skojig funktion i den där man kunde rita och stämpla på bilderna. Och vips! så var jag beroende. Jag satt och ritade mustacher på min moster, m.fl. hela kvällen...

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0