(MAR)DRÖM!

Jag har fått något ryck och börjat baka hela tiden. :p
Igår sockerkaka och imorse havreflarn. När jag skulle göra glasyren till sockerkakan igår så gick det lite sisådär, haha. Det var inte meningen att göra så mycket glasyr som jag gjorde, så det blev jättemycket över. Och sen när jag skulle lägga på den på kakan så var den så lös i konsistensen att den rann ut och ner för alla kanter! Min sockerkaksdröm blev en mardröm, höhö. :p  Och idag vaknade jag 04.50 på morgonen, träligt värre! Jag vaknade av magont oxå, ännu roligare. Så jag fick lyssna på iPoden i 1½ timma och sen sätta mig vid datorn tills alla hade vaknat så jag kunde använda köket utan att väcka någon. 

Och min kompis har glömt sin plånbok i min väska, så jag tänkte pallra mig ner till stan och överlämna den till henne. Och senare ikväll ska jag på födelsedagsfest. :)

Men allra först ska jag äta, kram!

Fast ska inte äta denna, det här är min mardröm och den åt jag igår. :p





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0