FEST PÅ BJÖRNS MAGASIN

Igår var jag på fest och kom hem sent, därför uppdaterade jag inget förrens nu. 
I början var det lite tråkigt o så, men det blev definitivt roligare lite senare! Det bjöds på grillat och senare fika. Det var gott, men jag skulle nog inte tagit kaffe kl 22, haha. Jag blev lagom speedad på det. Och dessutom träffade jag Sara i Cirkus Kiev, P3. Hon körde lite stand up efter maten, och hon är verkligen skitkul! Sen spelade jag boul med henne och några till, och det gick som det gick. Björn gav sig nämligen på bollarna och flyttade på dem! :p Jag fick gå och lyfta bort honom, fast han var så söt!

Björn kom och la sig i mitt knä, sötnoooos.

RAWR! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0