STOCKHOLM, PAINT IT BLACK!

Alldeles strax ska jag sätta mig i bilen på väg mot Stockholm.
Det var jättelänge sen sist, så det kommer säkert att bli jättekul! Jag älskar de små fiken och konditorierna i gamla stan, de är verkligen jättemysiga. Fast centrum är ju också väldigt kul, om man ska shoppa, höhö. :) Det är exakt vad jag ska göra, och jag vill verkligen ha en ny, vit sommarklänning! Jag köpte just en svart sån, men jag tycker den är lite väl kort. Jag skulle gärna vilja ha en som är liiiite längre bara. Och viiiit. :)

Och just nu har jag bara svarta kläder på mig. Svart klänning, svarta tights, svarta sandaler + svart skinnjacka. Det kan man kalla PAINT IT BLACK! Och jag som lovade mig själv att jag inte skulle använda svarta kläder på sommaren, då jag tycker att det är alldeles för mörkt och trist! 

Nu ska jag dra, ha det bäst sålänge. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0