STÖRRE VÄSKA TACK!

Idag packade jag lite grann inför resan ner till Ungern!
Vi åker dit på måndag, och vi tar bilen så att vi åker igenom Danmark, Tyskland, Österrike o sånt. Tar några dagar kanske, men vi ska bo i Wien en natt, det gillar vi! :)) Väl nere i Ungern ska vi först bo lite ute på landet, nära mina släktingar. Sen ska vi bo i BUDAPEST, yey!  Om jag skulle fått bestämma så skulle vi bott i Budapest hela tiden, men det var tydligen bara jag som ville det så det blev ju inte så. :p Min resväska skulle förstås behöva vara lite större, man tar med sig allt möjligt konstigt som måste få plats. Bara halva väskan är packad med kläder, resten är smink, hudkrämer, bodyscrub, schampoo, solskydd m.m haha! 


Min fulla väska.. Och det ska få plats ännu mer i den!



Kommentarer
Postat av: kastrullbarnet

haha kanske ska ta och köpa en lite större väska :D haha <3

2009-07-19 @ 10:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0