SOM VANLIGT...

...tröttnar jag inte att åka till Stockholm. :p
Jag är helt bombsäker på att jag kommer att flytta dit någon gång! Men iallafall, idag gick vi på Armémuseet. Det låter säkert urtråkigt tycker ni, men det var det inte faktiskt. :) En guidad tur där var rätt kul, med tanke på att det kom massa teaterinslag här och där.  Och roligast var det när vi kollade hur det kunde se ut i stallet under andra världskriget. Molly och jag gick in dit och kollade på hästen som stod där (konstgjord, bara så ni vet :p), och då sparkar den med bakbenet på en hink bakom sig. Molly och jag var ju förstås inte beredda på det här, så vi hoppar en meter upp i luften och vrålar, haha. :p 
Sen gav hon massa roliga kommentarer till allt, och frågade konstiga frågor som t. ex :  "Pappa, har du märkt att måsar har fötterna uppe i stjärten? :O "  HAHAHA!




Jag i min rätta miljö. :)



Var lite på Stureplan som ni kanske märkte på bilderna. :p

Kram o Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0