JA,...

...nu är jag i Ungern.  Vi bor i en fin stad ( inte Budapest än ) och har det jättebra. Jag har tyvär inte internet där vi bor, sa det är svart att uppdatera. :( AAAH, det finns inget vanligt â hääääär pa tangentbordet, och inget utropstecken heller.. Just nu är vi hos nagra släktingar som har internet. HALLELUJAH säger jag bara(utropstecken). De har världens sőtaste hund som heter Sotis. Hon har ett Ungerskt namn ackso, men det kan jag inte stava till, hőhő. Liten, svart, lurvig, och jättekelig är hon. Det är nästan synd om henne att vara svart när det är sahär varmt ute. 4o grader pa dagen, och 28 pa natten. Det är liksom skőnt och jobbigt pa samma gang.

Kramkram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0