HP - HALVBLODSPRINSEN

Var nyss och kollade på "Harry Potter - Halvblodsprinsen". Drack en mellanlatte på McDonald's innan så behövde gå på toa mitt i filmen, höhö. Tråkigt, för jag missade ju en liten del där. :( Jag skulle gärna berätta om den och hålla på, men det kanske finns nån som inte sett den och vill se den som läser den här bloggen just NU. Och därför tänker jag inte sitta och berätta om det sorgliga som hände, och som jag faktiskt redan visste om. Min kusin sa det till mig för typ 2 år sen, blev inte lika sorgligt om man redan visste hehe. Men nu e det så att jag gärna vill se BRÜNO! Men jag har ingen att se den med. :( Det är rätt svårt att hitta någon med samma sjuka humor som jag, eller det går typ inte. Mamma har ju samma humor då, men hon tycker inte att den är värd att se på bio. DÅLIGT!! Men jag ska nog kunna övertala henne snart, vänta bara...

Jaja, skall återgå till packandet. Måste få med så mycket som egentligen inte får plats!

Kram!

Kommentarer
Postat av: isabelle saknar sin gabrielle<3

jag går gärna på bio med dig

2009-07-20 @ 13:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0