HALLELUJAH-MOMENT

Idag kom K-B till mig och hon upptäckte "The phantom of the opera"-filmen ligga på vardagsrumsbordet. "Ooo, den här har jag inte sett!" sa hon. Så vi kollade på den, för hur kan man liksom missa "The phantom of the opera"? Ofattbart! Sen tog vi en liten promenix ner till stan för att äta på Thai Classic. Kyckling i jordnötssås, det tar jag alltid när jag går dit. K-B provade räkor, fläsk och kyckling i jordnötssås för lite omväxlings skull. Hon gillade inte räkorna, hahah. :p Sen köpte vi nya shorts till dansen på hm, svarta och perfekta att röra sig i. Hart letat efter såna sen jag började dansa, men det har antingen inte funnits i min storlek, eller inte funnits alls. Så nu var det liksom hallelujah-moment för mig. Vi fikade på Café Smak, Cookie med "Vitamin Well". Sen blev vi så sugna på att bada, så vi drog till Vilsta och svalkade oss lite.


Jag ser ut som ett vilde som äter sten, J A G  V E T.


DAGENS UNGERN-UPDATE:

Vi kom till Tyskland och färden med bil fortsatte där. Försökte få lite bra bilder genom bilrutan, men de flesta blev misslyckade till max. Bajs också!




Jag tänkte fota den fina ihoprasade ladan, men man ser bara massa soptunnor. Hehe, komiskt....

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Menar du mig eller Johan? ;) Johan är en sann konstnär :P

2009-08-06 @ 20:59:09
URL: http://johanpalmfan.blogg.se/
Postat av: Matilda

Sv: Okej, tänkte nästan det ;)

2009-08-06 @ 22:11:16
URL: http://johanpalmfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0