MED ISSA

Hejsvejs! Anna kommer över hit efter lunch och då ska vi se film! Det är lite till-och.från väder ute idag, så ena stunden är det varmt och sen blir det helt plötsligt svinkallt ute. Har en av mina nyinköpta klänningar på mig som jag köpte igår, tillsammans med Issa. Jag har märkt att alla mina sommarklänningar ligger på ungefär samma färgskala. Persikofärgat/orange typ. ^^ Hon och jag hade så mycket för oss igår, därför uppdaterade jag ingenting under dagen. Vi gick först runt lite på stan, men det var jättegrått och trist där så vi tog bussen till Tuna Park istället. Där hade VILA rea, så vi var där i ungefär 45 min och provade och köpte klänningar. Det var "tag 3 betala 2" på alla reavaror, så Issa och jag bestämde att vi kunde köpa tillsammans och få en sak på köpet. Då fick jag välja det tredje plagget, bara för att Issa är världens bästa kusin! Så det blev 2 klänningar istället för 1. Sen tröttnade vi, och hann precis ta samma buss vi åkte dit med eftersom den vänt borta i folkesta. Och då hade biljetten inte gått ut än så vi betalade bara för 1 resa, haha. :p Vi fikade på smak, jag kommer ju snart bli deras käraste stammis ju. Men det är det bästa kaféet, efter Sylvia såklart. Men man orkar oftast inte gå dit från stan bara för att fika. 






Varm choklad utomhus, med filt. <3

Och här är klänningarna:






Vad tycks? Fina va!

Nu ska jag vänta på Anna, hej sålänge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0