UPPE I BERGEN, TYSKLAND

Hejsansvejsan! Har ju inte kunnat uppdatera utan internet så det var ju en vecka sen typ. :( Nu har jag iallafall bott klart i Ungern. Vi bodde i 3 olika städer, Salgotarján, Eger och slutligen Budapest. Vi åkte från huvudstaden imorse och nu sitter jag på något litet hotel uppe i bergen i Tyskland. Haha, du undrar säkert vad jag gör här.. Jo, mamma och pappa bokade det här hoellet igår av nån konstig anledning. Men fint äre här iaf. :) Imorgon ska vi åka vidare genom Tyskland och övernatta någonstans runt Hamburg. Ännu en tråkig, lång dag i en fullproppad bil. Menmen, jag får väl roa mig med några "south park"-avsnitt så går det säkert snabbare.

Från Budapest igårkväll, -natt




Och här hotellet jag är på nu (utsikt från altanen bara)




Sen när jag kommer hem kommer jag lägga ut lite bilder från resan varje dag, för det blir för långt att ha allt i samma inlägg, höhö. Ha det bäst sålänge, så hörs vi förhoppningsvis imorgon om det finns internet där jag bor. Godnattkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0