UNGERN-RESAN

När jag ändå sitter här hemma och har tråkigt hela dagen så kan jag lika gärna skriva lite om Ungern-resan!

Efter besöket hos en moster, bär det av till en annan nästa dag. Nämligen till Goa moster Rosi, hennes son och deras sockersöta hund Sotis. När vi kom fram så blev det mycket pussar på kinderna och kramar kan jag säga! I Ungern hälsar man på sina nära och kära genom att pussa en gång på varje kind, så som de typ gör i Frankrike ni vet. Det är jättegulligt tycker jag! Sen bjöd de oss på någonting att dricka och lilla Sotis var så himla kelsjuk! Hon ville bli klappad hela tiden, och om man slutade förföljde hon en tills man började klappa henne igen, hihi. Pussas gjorde hon också. '


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0