SKOLSTART

Jaha, då var det dags för skolan igen efter världens skönaste och bästa sommarlov. Tror nog att jag ska orka detta, är ju rätt utvilad om man säger så. Fast semester en månad till skulle inte vara fel, hihi. :) Syrran sov hos mig inatt, och GUD vad hon vred och vände sig. Smackade med munnen, kliade på myggbett så att hela sängen skakade gjorde hon oxå. Gick och lade mig runt 22, somnade runt 00.00, 01.00.  Fast ändå var jag uppe med tuppen imorse, kl 6 gick jag upp. Ställde väckarklockan så att jag inte nådde den från sängen, då var jag ju tvungen att gå upp och stänga av den. Smart va? Syrrans idé, jag stänger ju annars av den i sömnen... Tänk så börjar jag gå i sömnen och stänga av den sen? :0 Hoppas inte, då är det jag som kommer försent varje morgon kan jag säga! Ska möta Anna innan skolan, så det här klarar jag nog av. :p  

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0