ROTHOFFSPARKEN

Idag var jag med mammsen hela dagen. Först solade vi på Djurgården med mormor  och Molly, och shit vad varmt det var! Jag höll på att svettas ihjäl där. Sen cyklade vi hem och fräschade upp oss lite, för att sedan bege oss ner till stan och köpa sushi. Vi tog med oss det till Rothoffsparken och satte oss i gräset och åt, mums! Mamma brukade sitta med mig i den parken när jag var liten, och det kommer jag såväl ihåg, haha. :) När vi ätit klart gick vi och kollade på de olika blomsorterna, precis som när jag var liten. Det var jättejättemysigt! Efter det blev det kaffe på Wayne's (islatte för mig!) och sedan hem. Och jag köpte nya skor idag också, skitfina är de!


Köpta på nilson, jag älskar dem!


















Ser ni fiskarna? :)

DAGENS UNGERN-UPDATE:

Vi spenderade första natten i Malmö, sedan åkte vi över Öresundsbron. Ganska lång bro det där. :p




Sedan åkte vi igenom hela Danmark för att sedan ta färjan över till Tyskland.


Jag på färjan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0