PUUH...

 ...va det är varmt! Känner typ för att springa ut till ån här utanför och ta ett dopp. Fast då skulle jag bli nerdragen av massa undervattensvirvlar och det är ju inte så skoj. Fast jag ska inte klaga egentligen, det var tusen ggr varmare i Ungern vid den här tiden (och alla andra tider på dagen också, för den delen!). Och där fanns det bara varma källor istället för åar, så hahaha... 

Jag ska över till Jojjo senare idag, och vi skulle bada då. Skööönt! Fast min bekini gick sönder igår, dåålig kvalite kan man säga. Jag har bara använt den några gånger den här sommaren sen jag köpte den, buhuu... Och min andra bekini är hos K-B, hon lånade den igår när vi badade och den följde med henne hem. 
W O R S T  C A S E  S C E N A R I O säger jag bara. D:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0