BEING HUMAN

Kollade nyss klart på det sista "Being Human"-avsnittet, guuud vilken lättnad att Mitchell inte dog! Om han skulle gjort det skulle det inte vara någe kul att titta längre. :p Haha, Owen slutade som ett psykfall och den där skumma snubben i slutet är läskig. Jag antar (och hoppas!) att det kommer en ny säsong, jag menar man kan ju bara inte låta det som han sa vara! Det är så freakin' spännande!! Nu ska jag sätta mig här vid datorn en stund, sen ska jag gå och lägga mig. Jag har inte lust att sova bort hela förmiddagen imorgon som jag brukar göra! Jag har lärt mig att stänga av alarmet i sömnen, undrar hur det ska gå för mig när skolan börjar...   Kram! (och godnatt, ifall jag inte uppdaterar senare)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0