Å-FESTEN

Heeej, nu är jag hemma! Var nyss nere på å-festen, Eskilstunas årliga jättefest med marknader, artister, tivoli, goooodis, och fyrverkerier. Gav mig i kast med tivolit tillsammans med Jojjo, Åkte extreme-saken. Typ den enda som var värd pengarna att åka. :0 Gick runt lite och kollade på de där hemskt fula glasögonen som alla har, de där med streck istället för glas. Kan man ens se någonting med dem på? Själv ska jag aldrig köpa såna, det har jag lovat mig själv. Bara de som var formade till hjärtan, KANSKE. Vi kollade på fyrverkerierna, jag älskar dem! Fast blev dock lite besviken då de missat den sista jättestora vita raketen som de BRUKAR ha. Style skulle komma och uppträda på stora scenen kl 12, men jag frös så mycket och orkade inte vänta så jag gick hem. Trodde att jag kunde höra dem från mitt fönster, men det gick inte lika bra att höra dem som Dia Psalma. Buhu! :( 




Visst ser det ut som små gubbar? Typ tomtenissar eller nåt, haha.


Och min favoritbild <3


Jag åt nån skum godisrem med bubblegum-smak som gav mig en blå tunga, hihi.




Kram och godnatt, imorgon ska jag till IKEA igen. Funderar på att flytta in där. :p

Kommentarer
Postat av: jojjo

Vi hade fett kul! :D

Du måste gå på sucken med mig! <3

Då kan vi kolla på (L)Dead By April!! (L)

Kul va??

2009-08-16 @ 21:26:37
URL: http://soolkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0