SPACE COWBOY!

Tjenare hörni! Mamma har ju för tillfället inget internet, så det har varit jättesvårt för mig att uppdatera här så ofta som jag skulle vilja. Men på måndag ska jag till pappsen, så då blir det förhoppningsvis varje dag. :) Jag har övertalat min alldeles för snälla mamma att betala min klippning, så jag ska till frisörn på måndag. Dagen innan skolfotot, usch... Nu skall jag bara få min tröja, hihi. Och förresten, har ni märkt att det är jätteskönt väde ute? Det är det här iallafall. Sådär sensommarljummet. Lite kyligare än vanligt, men det är mysigt! Satte mig på Sylvia med mamma och tog en glass och kaffe. Deras hemgjorda glass är suverän! Rekommenderas starkt. :) 
Och jag har fått en disco-danslåt på huvudet! Den är så skön att den fastade direkt. ;p


Han är VÄRLDENS COOLASTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0