GOD FRUKOST OCH DÖDA BLOMMOR

Idag vaknade jag kl halv ett på eftermiddagen.
Man ska egentligen inte sova bort hela dagen, men jag bara sov och kunde väl inte hjälpa det. :p Åt frukost, om man nu kan kalla det frukost, på Sylvia. Fick världens maffigaste macka + latte. Mums!


Sedan efter "frukosten" så åkte jag till Tuna Park och köpte blommor till balkongen. Ärligt talat blev det riktigt fint! Fast mamma verkar inte vattna blommor så ofta, så det återstår ju att se hur bra de överlever sommaren utan vatten. Det brukar bli jag som får vattna dem, även när jag är bortrest. Hur nu det går ihop, det vet jag inte. Haha förra sommaren klarade de sig riktigt bra i början. Det var i slutet som ingen brydde sig och de torkade, vissnade eller kort sagt DOG. Sen stog de kvar hela vintern och våren tills vi bytte nu, så våran balkong såg inte särskilt välkomnande ut. :p Det såg ut som ett spökhus ungefär. Men nu ska jag inte skriva en bok om mina föruttnade gamla blommor på balkongen! Jag hade tänkt att gå och lägga mig sörrni. Ska upp tidigt imorgon, för det bär av mot Stockholm kl 9.00 typ, och jag måste hinna göra mig iordning och allt. Det tar sin lilla tid. :p

Jag kanske skriver lite innan jag åker imorgon, men bara om jag har tid. Men jag lovar att ta massa bilder iallafall! Kommer väl se ut som en och annan turist, men vafan. :p

Kram och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0